Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia - Admitere
 
REZULTATE ADMITERE SESIUNEA IULIE 2021
Admitere LICENŢĂ 2021-2022
Admitere MASTERAT 2021-2022
Admitere români de pretutindeni
Admitere cetăţeni străini
Răspunsuri întrebări frecvente

Dragi candidaţi,

 

PLATFORMA PENTRU ÎNSCRIEREA ONLINE https://admitereonline.uab.ro/

 

ESTE ACCESIBILĂ DIN DATA DE 7 IULIE 2021, PÂNĂ ÎN DATA DE 16 IULIE 2021 (ora 16.00), CONFORM CALENDARULUI ADMITERII!

ÎNCERCĂM SĂ RĂSPUNDEM LA CÂTEVA DINTRE ÎNTREBĂRILE FRECVENTE:

 

  •  ESTE NECESARĂ PREZENŢA LA UNIVERSITATE ÎN PRIMA ETAPĂ A ADMITERII, PENTRU ÎNSCRIEREA LA CONCURS? 

Pentru că întregul proces de ÎNSCRIERE în concursul de Admitere se va derula online, nu este necesară prezenţa candidaţilor la Universitate. Comisiile Admiterii vor funcţiona pentru verificarea şi validarea dosarelor înscrise online şi pentru eventualele situaţii speciale întâmpinate de candidaţi (imposibilitatea tehnică de accesare  a  platformei, probleme administrative ş.a.) şi pot fi contactate şi telefonic pentru consultanţă. Comisiile funcţionează de luni până vineri, între orele 9.00-15.00 şi sâmbăta 9.00-13.00.

 

  •  CE ÎNSEAMNĂ TAXA UNICĂ DE ÎNSCRIERE ŞI CE FACILITĂŢI AM? 

Taxa unică de înscriere (150 lei) presupune ca orice candidat care doreşte să îşi depună un dosar de concurs la o anumită facultate sau mai multe dosare de concurs (la facultăţi diferite din cadrul UAB) să utilizeze la înscrierea online aceeaşi dovadă a plăţii (chitanţă scanată, ordin de plată scanat etc.). Aşadar, taxa se achită o singură dată şi se încarcă acelaşi document dacă se depun dosare diferite. Vă recomandăm să citiţi în Regulamentul Admiterii care sunt categoriile scutite de taxa de înscriere.

 

  •  CÂTE OPŢIUNI ÎMI POT COMPLETA ÎN CADRUL UNEI FACULTĂŢI ŞI CUM ESTE RECOMANDAT SĂ MI LE ORDONEZ? 

Menţionăm că în cadrul unei FACULTĂŢI candidaţii îşi pot adăuga în FIŞA DE ÎNSCRIERE online  oricâte opţiuni doresc, pentru una sau mai multe specializări, pentru oricare dintre tipurile de locuri (finanţate de la buget / cu taxă / pentru învăţământul la distanţă ID). Opţiunile pot fi inserate şi alternate în ordinea dorită, importantă fiind IERARHIA OPŢIUNILOR CANDIDATULUI (se va începe cu cea mai dorită opţiune şi se vor completa, apoi, şi altele, în ordinea descrescătoare a preferinţelor; deci opţiunea 1 este cea mai dorită, apoi urmează celelalte)!

 

Exemple de completare opţiuni:

 

1. Doresc să fiu admis pe un loc finanţat de la bugetul de stat, în cadrul Facultăţii de Ştiinţe Exacte şi Inginereşti.

In acest caz, opţiunile se pot ordona astfel:

Informatică buget – Prioritate 1

Electronică aplicată buget – Prioritate 2

Informatică taxă – Prioritate 3

Electronică aplicată taxă – Prioritate 4

 

2. Doresc să fiu admis la o anumită specializare (de ex. Informatică), pe un loc finanţat de la bugetul de stat sau pe un loc cu taxă, în cadrul Facultăţii de Ştiinţe Exacte şi Inginereşti.

In acest caz, opţiunile se pot ordona astfel:

Informatică buget – Prioritate 1

Informatică taxă – Prioritate 2

Electronică aplicată buget – Prioritate 3

Electronică aplicată taxă – Prioritate 4

 

  •  CUM POT VERIFICA DACĂ DOSARUL ÎNCĂRCAT  ÎN PLATFORMA ONLINE ESTE COMPLET ŞI CORECT? 

Îţi recomandăm să urmezi cu atenţie paşii de înscriere de pe platforma online! Nu uita ca după completarea fiecărui pas SĂ SALVEZI şi apoi să treci mai departe, iar la final NU UITA să dai click pe opţiunea finală TRIMITE DOSARUL, după ce eşti sigur că ai completat toate câmpurile şi ţi-ai inserat corect opţiunile! Verifică pe adresa ta email dacă ai primit confirmarea trimiterii dosarului!

 

  •  CUM TREBUIE SĂ PROCEDEZ DUPĂ AFIŞAREA REZULTATELOR, CA SĂ ÎMI CONFIRM LOCUL PE CARE AM FOST DECLARAT ADMIS? 

IMPORTANT! Nu uita ca după data de 19 iulie, adică după afişarea rezultatelor, să vii să te înmatriculezi (aducând la Universitate dosarul cu toate documentele precizate), indiferent dacă ai obţinut, în prima etapă a Admiterii, un loc subvenţionat sau cu taxă! În perioada 19 - 23 iulie are loc ÎNMATRICULAREA candidaţilor declaraţi admişi pe locuri FINANŢATE DE LA BUGET şi a candidaţilor declaraţi admişi PE LOCURILE CU TAXĂ (ZI şi ID).

În cazul în care nu ai fost admis la prima opţiune declarată în fişa ta de înscriere (ai fost admis în baza unei opţiuni inferioare), la înmatriculare poţi opta să participi la reierarhizare, dacă doreşti să fii admis la una dintre opţiunile tale superioare.

ATENŢIE!!! Candidaţii admişi pe LOCURI FINANŢATE DE LA BUGET şi PE LOCURILE CU TAXĂ (învăţământ cu frecvenţă -ZI şi învăţământ cu frecvenţă -ID) care nu se înmatriculează în perioada 19-23 iulie îşi pierd locul obţinut prin concurs (dacă nu te vei înmatricula în perioada 19-23 iulie, vei pierde doar locul pe care eşti declarat admis, dar vei intra în procesul de reierarhizare cu opţiunile tale superioare; urmăreşte listele care vor fi afişate în data de 26 iulie pentru a verifica dacă ai fost declarat admis la o opţiune superioară), acesta fiind redistribuit candidaţilor admişi, în ordinea descrescătoare a mediilor de admitere, conform opţiunii lor din fişa de înscriere!!! Deci nu uita să vii să te înmatriculezi şi să semnezi Contractul de studii, până la data de 23 iulie 2021!

 

  • CUM ESTE BINE SĂ MĂ INFORMEZ DESPRE DOCUMENTELE ŞI ETAPELE ADMITERII?


Îţi recomandăm să citeşti cu atenţie Regulamentul Admiterii, tutorialele, alte informaţii utile şi te rugăm să nu eziţi să ne scrii la adresele de email disponibile pentru consiliere sau să suni la telefoanele de consultanţă! Un membru al Comisiilor de Admitere te va ajuta cu multă plăcere!

 

SUCCES!